دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب دستگاه جرم گیر

راهنمای انتخاب دستگاه جرم گیر

بهترین راهنمای انتخاب دستگاه جرم گیر شامل چه مواردی است؟ برای بسیاری از بیماران، دندانپزشکی که عمل های دندانی را با تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته انجام می دهد، به عنصر مهمی در انتخاب کلینیک دندانپزشکی تبدیل شده است.

فن آوری پیشرفته دندانپزشکی امروزی نه تنها به دندانپزشکان اجازه می دهد تا بیماران را به طور مؤثرتری درمان کنند، بلکه به بیماران امکان می دهد در طول درمان راحت تر باشند و به آنها امکان می دهد به طور مکرر به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند تا از اختلالات دندانی متعدد جلوگیری کنند.
با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این دستگاه دندانپزشکی با شما صحبت کنیم.

بهترین جرم گیر دندان چیست؟

استفاده از دستگاه جرم گیر اولتراسونیک مشابه دستگاه جرم گیر وودپیکرwoodpecker مدل یودی اس جی uds-j بسیار آسان است که آن را به انتخابی عالی برای متخصصان دندانپزشکی و بیماران تبدیل می کند. جرمگیر اولتراسونیک ابزار دندانپزشکی است که از ارتعاشات اولتراسونیک برای تمیز کردن دندان ها و حذف جرم و جرم استفاده می کند

انواع مختلف جرمگیر دندان چیست؟

شکل مستقیم، جرمگیر قدامی برای جرم گیری دندان های قدامی است، در حالی که ساقه زاویه دار انتهایی شکل خلفی است که امکان دسترسی به دندان های خلفی را فراهم می کند. شما می توانید سه نوع جرمگیر را پیدا کنید: صوتی، اولتراسونیک و چرخشی .

آیا جرم گیری اولتراسونیک بهتر است؟

جرمگیرهای دستی برای تراشیدن پلاک انباشته شده و جرم دندان از روی دندان شما طراحی شده اند. از آنجایی که به صورت دستی انجام می شود، نمی توان آن را به سرعت مقیاس کننده اولتراسونیک انجام داد . جرم‌گیرهای دستی نیز هنگام تمیز کردن پلاک‌های ایجاد شده و تارتار مؤثر نیستند

معایب جرمگیر اولتراسونیک چیست؟

آسیب حرارتی یاتروژنیک به دندان در صورت عدم استفاده دقیق امکان پذیر است.

مشاهده بیشتر . . .
عکس او پی جی (OPG) دندان چیست و چه کاربردی دارد؟

نوک های استاندارد شکل beavertail را نمی توان به صورت زیر لثه ای استفاده کرد. برای استفاده زیر لثه ای، درج FSI، TFI یا Slimline مورد نیاز است.
اگر فشار آب ثابت نباشد، هندپیس‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی در طی مراحل طولانی جرم‌گیری گرم شوند.

تمیز کردن اولتراسونیک می تواند به برخی از اقلام آسیب برساند . امواج صوتی با فرکانس بالا می تواند باعث ایجاد ارتعاشاتی شود که ممکن است سنگ ها را از جای خود خارج کند، لحیم کاری را شل یا خراب کند یا حتی باعث ترک خوردن قطعه شود. بنابراین، هنگام تمیز کردن وسایل با پاک کننده اولتراسونیک، احتیاط لازم است.

دلیل انتخاب دستگاه جرم گیر

دلیل انتخاب دستگاه جرم گیر

دلیل انتخاب دستگاه جرم گیر

یک جرم‌گیر اولتراسونیک با طراحی خوب و دقیق می‌تواند بهترین نتایج را تضمین کند و در عین حال آرامش خاطر را به شما بدهد. جرمگیر دندان در حال حاضر با ویژگی ها و فناوری پیچیده برای بهبود عملکرد ترکیب شده است. هنگام انتخاب بهترین جرمگیر اولتراسونیک برای مطب دندانپزشکی خود، عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید

فاکتور های مهم هنگام خرید دستگاه جرم گیر

این فاکتور ها به شرح زیر هستند:

تسهیلات ردیابی در جرمگیر اولتراسونیک دندانپزشکی

سطح قدرت دستگاه جرم گیری اولتراسونیک قبل از شروع روش جرم گیری تنظیم می شود که درست است. هنگامی که حذف دیفرانسیل با توان از پیش تنظیم شده بسیار دشوار است، مقیاس‌کننده‌های اولتراسونیک معاصر دارای فناوری پیشرفته‌ای هستند که به نام ردیابی فرکانس خودکار شناخته می‌شود.

این عملکرد با افزایش قدرت روی نوک دندان، حذف رسوبات سخت از سطح دندان را بسیار آسان‌تر می‌کند، که اجازه می‌دهد جرم‌گیری مؤثرتر و صاف‌تری داشته باشد.

فناوری نوآورانه در جرم گیری دندان مدرن

فناوری منحصربه‌فرد درایو موج سینوسی در اسکلر مدرن دندان‌پزشکی با کاهش تحریک تولید شده توسط خروجی جریان لحظه‌ای نوک مقیاس‌کننده، راحتی بیمار را افزایش می‌دهد. با توجه به این فناوری مدرن، اکثر بیماران مبتلا به حساسیت بیش از حد عاج، آرام می شوند و درمان را بدون هیچ اکراه و استرس انجام می دهند.

مشاهده بیشتر . . .
۸ نکته مهم برای استفاده بلیچینگ دندان خانگی

حالت ها در Scaler

جرم‌گیر دندان  مشابه دستگاه جرم گیر ودپیکر woodpecker مدل یودی اس پی uds-p یا دستگاه جرم گیر ودپیکر دی تی ای woodpecker dte مدل d7 LED در حال حاضر نه تنها عملکرد جرم‌گیری را انجام می‌دهد، بلکه با گنجاندن حالت‌های متعدد، انعطاف‌پذیری عملیاتی را برای دندانپزشک فراهم می‌کند. مقیاس کننده اولتراسونیک دارای سه حالت عمومی، پریو و اندو است. درمان‌های پریودنتال از جمله دبریدمان پاکت دندان، کورتاژ و سایر روش‌های پریودنتال را می‌توان با مقیاس‌کننده اولتراسونیک علاوه بر حالت جرم‌گیری عمومی انجام داد. روش‌های اندودونتیک از جمله آبیاری کانال ریشه، هم زدن، یافتن دهانه کانال و برداشتن جسم خارجی در حال حاضر با استفاده از مقیاس‌کننده اولتراسونیک پیچیده آسان‌تر است.

چطور این دستگاه را خریداری می کنید؟

شما می توانید به شکل آنلاین و در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید دستگاه جرم گیر ودپیکرwoodpecker مدل uds.l Led Water(full option) یا دیگر یونتی دندانپزشکی کنید. در صورتی که قصد مشاوره دارید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *