دسته‌بندی نشده

هزینه موتور ایمپلنت

هزینه موتور ایمپلنت

هزینه موتور ایمپلنت چقدر است؟ از موتورهای ایمپلنت دندان برای سوراخ کردن استخوان و قرار دادن ایمپلنت دندان استفاده می شود .

اما باید در هنگام انتخاب و خرید این دستگاه، فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید که ما در این مقاله در مورد آن ها صحبت کرده ایم.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد و خرید ست جراحی ایمپلنت صحبت کنیم.

هزینه موتور ایمپلنت در یک نگاه

قیمت بعضی از موتور های ایمپلنت در هامین دنتال به شرح زیر است:

موتور الکترونیکی 5 کاره کوکسو coxo مدل C-Puma maste: 52,000,000 تومان
موتور ایمپلنت اسپتیکو aseptico مدل AEU 1000 120,000,000 تومان
موتور ایمپلنت ساشین Saeshin مدل X CUBE 85,000,000 تومان
موتور ایمپلنت ساشین Saeshin مدل ترائوس Traus sip20 120,000,000 تومان

 

بیشتر بخوانید: تابوره طرح نیلپر Nilper

امکانات موتور ایمپلنت

صفحه نمایش ال سی دی و کنترل پنل بصری که کار را راحت می کند.

موتور بدون برس وارداتی اصلی که با گشتاور زیاد، سر و صدای کم، عدم لرزش و همچنین دقت مشخص می شود و می تواند با دمای بالا استریل شود.

سوئیچ پای چند منظوره، که نه تنها برای کار مفید است، بلکه در برابر عفونت متقاطع ناشی از تماس بین دست ها و دستگاه نیز مفید است.

سرعت چرخش قابل تنظیم، گشتاور، جریان خنک کننده و جلو / معکوس، که می تواند خواسته های مختلف را در طول فرآیند کاشت برآورده کند.

ده نوع زاویه کنترل کاهش، که می توانند همانطور که برای عملیات نیاز دارید انتخاب شوند.

ده نوع تنظیمات برنامه، که هر یک از آنها اجازه می دهد تا مقادیر مختلف عددی سرعت چرخش، گشتاور، جریان مایع خنک کننده، نسبت جلو/عقب یا کاهش را برای نیازهای عملی تنظیم کنید.

امکانات موتور ایمپلنت

امکانات موتور ایمپلنت

فاکتورهای مهم در انتخاب موتور ایمپلنت

اگر تعداد قابل توجهی جراحی ایمپلنت انجام دهیم، داشتن موتور یدکی اضافی نیاز خواهد بود، زیرا به این ترتیب حتی اگر مجبور به ارسال برای تعمیر یکی از آنها باشیم، می‌توانیم به اعمال جراحی ادامه دهیم.

مشاهده بیشتر . . .
اینسترومنت دندانپزشکی

در ادامه چند فاکتور بسیار مهم را ذکر کرده ایم:

عملکردهای موجود: عملکردهای اصلی کنترل گشتاور، کنترل سرعت و معکوس در همه موتورها موجود است، اما بسته به عملکردهای اضافی که نیاز داریم، می توانیم موتورهای کاشت را پیدا کنیم که در آن پروتکل فرز هر سیستم ایمپلنت را برنامه ریزی کنیم، سختی آن را بدست آوریم. استخوانی که آسیاب می کنیم و غیره

بیشتر بخوانید: خرید اندو پایلوت

با نور یا بدون نور: موتورهای دارای نور دارای یک لامپ یا LED در میکرو موتور هستند که نور را از طریق فیبر نوری به سر زاویه مخالف منتقل می کند. این به ما این امکان را می دهد که در حین جراحی بهتر ببینیم، اما موتور را به میزان قابل توجهی گران تر می کند، بنابراین قبل از خرید باید ارزیابی کنیم که آیا واقعاً به این ویژگی نیاز داریم یا خیر.

نوع پدال: مدل‌هایی با پدال‌های بسیار ساده وجود دارند که فقط روشن/خاموش موتور را کنترل می‌کنند و مدل‌هایی بسیار پیچیده‌تر با سه یا چهار دکمه برای کنترل عملکردهای مختلف هستند.

حداکثر گشتاور: حداکثر گشتاور ارائه شده توسط موتور نیز عنصری است که باید در نظر گرفته شود، که ممکن است در انتخاب برخی از ایمپلنتولوژیست ها تعیین کننده باشد.

گارانتی و خدمات فنی: یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب موتور ایمپلنت، در کنار هزینه موتور ایمپلنت، گارانتی ارائه شده و خدمات فنی است. اکثر سازندگان گارانتی یک تا دو ساله ارائه می دهند، اما اگر سازنده خدمات فنی در اسپانیا نداشته باشد، باید موتور را برای تعمیر بفرستیم.

قیمت: هزینه موتور ایمپلنت مستقیماً با عملکردهای گنجانده شده متناسب خواهد بود، بنابراین می‌توانیم عملکردهایی مانند حالت‌های برنامه‌نویسی سبک یا پیچیده را کنار بگذاریم، می‌توانیم موتورهایی برای کاشت‌های مقرون به صرفه پیدا کنیم که با آن می‌توانیم پول خوبی در خرید صرفه‌جویی کنیم. .

مشاهده بیشتر . . .
هزینه یونیت دندانپزشکی خارجی

دسترسی آسان به خطوط آبیاری: امکان یافتن خطوط آبیاری سازگار با موتور و قیمت آن نیز می تواند نکته ای باشد که باید در هنگام انتخاب به آن توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *