دسته‌بندی نشده

پدال یونیت دندانپزشکی

پدال یونیت دندانپزشکی

یکی از مهمترین اجزایی که در یونیت دندانپزشکی کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد پدال یونیت دندانپزشکی است. پدال وسیله‌ای است که برای فعال کردن چرخش قسمت‌های مختلف ابزارها استفاده می‌شود علاوه بر آن با استفاده از پدال می‌توان صندلی دندانپزشکی را نیز فعال کرد.

بنابراین چگونه یک پدال می تواند کار شما را به عنوان دندانپزشک آسان تر و موثرتر کند؟

مهم است که به یاد داشته باشید که همه عوامل مانند عملکرد، راحتی و سهولت کار همه با هم کار می کنند تا یک روش دندانپزشکی ایمن و سازنده را تضمین کنند. هر یونیت دندانی را می توان برای کنترل ابزارهای دندانی به روش های مختلف مانند پدال پایی استاندارد یا بی سیم یا عملکرد صفحه نمایش لمسی پیکربندی کرد.

 

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد مزایا و نحوه خرید این دستگاه با شما صحبت کنیم.

مزایای پدال یونیت دندانپزشکی

یکی از مهمترین عناصر در یونیت دندانپزشکی پدال پا است. یک پدال پای چند منظوره برای کنترل کل عملکرد یک صندلی دندانپزشکی طراحی شده است.

انواع مختلف پدال یونیت

در حالی که پدال‌های پای معمولی شامل اهرم‌هایی محدود به کنترل عمودی یا جانبی می‌شدند، در طول سال‌ها فناوری‌های بسیار پیشرفته باعث تولید محصولات نوآورانه‌ای در بخش دندان‌پزشکی شده است که شامل: یونیت دندانپزشکی دنتوس مدل EXTRA 3006 C، یونیت دندانپزشکی شلنگ از بالا زیمر Zemer مدل A05 و پدال‌های پای بی‌سیم چند منظوره برای حرکت صندلی از طریق یک صفحه کلید بصری، هوشمند و ارگونومیک است. با اتصال WIFI برای کنترل بی سیم.

بیشتر بخوانید: ایرموتور گلدنت Goldent

قابلیت های یک پدال

کنترل پایی صندلی ارگونومیک دندانپزشکی دارای قابلیت های منحصر به فرد مبتنی بر فناوری های مدرن برای ارائه راحتی و آرامش به بیماران است که در طول یک عمل دندانپزشکی بسیار مهم است. در عین حال، بهره وری دندانپزشک را به حداکثر می رساند و کارایی درمان دندانپزشکی ارائه شده را بهبود می بخشد.

مشاهده بیشتر . . .
خرید ست جراحی ایمپلنت

بادوام: پدال‌های کنترل پای صندلی دندانپزشکی چند منظوره و فوق‌العاده بادوام با پشتیبانی پایدار و بالشتک.

عملکردی: کنترل پا برای تنظیم موقعیت بدن و همگام سازی با اندازه های مختلف بدن طراحی شده است. برخی از عملکردهای پیچیده عبارتند از واحدهای گرمایشی و ماساژورهای داخلی برای راحتی مطلوب بیمار

صندلی‌های دندانپزشکی سطح بالا دارای تنظیمات حافظه قابل برنامه‌ریزی، پنل‌های کنترل پیشرفته و کنترل پا شبیه جوی استیک هستند.

تنظیمات سفارشی : کنترل پا برای تنظیم موقعیت بدن و همگام سازی با اندازه های مختلف بدن طراحی شده است.

کنترل لوازم جانبی: یک سیستم تحویل فوق‌العاده مؤثر را می‌توان برای کنترل چندین لوازم جانبی مانند چراغ‌های LED بالای سر و بسیاری موارد دیگر با لمس یک سوئیچ برنامه‌ریزی کرد.

قابلیت های یک پدال

قابلیت های یک پدال

گردش کار بهینه: تنها با یک لمس ملایم روی پدال، می توانید به تمام عملکردها و ابزارهای صندلی دسترسی داشته باشید و اطلاعات را برای فرآیندهای درمان مکرر ذخیره کنید.

هندزفری: عملکرد هندزفری از هرگونه تماس با کنترل هایی که می توانند از آلودگی متقابل جلوگیری کنند جلوگیری می کند.

عملیات ایمن در همه زمان ها: مرکز دادن به کارکرد ایمن ابزارها در سرعت های ذخیره شده برای درمان ایمن تضمین شده اجازه می دهد.
با کنترل پایی صندلی دندانپزشکی چند منظوره، می توانید تمام عملکردها را هدایت کنید و کارایی و راحتی یونیت دندان خود را برای بیمار و دندانپزشک تنظیم کنید.

حرکت غیر ضروری و خم شدن بر روی بیمار را برای تنظیم موقعیت صندلی به حداقل می رساند. یک محدوده سرعت کامل همیشه برای درمان ایمن از طریق ذخیره سازی سرعت مبتنی بر نشانه در دسترس است.

بیشتر بخوانید: یونیت دندانپزشکی اطفال

وظیفه پدال صندلی دندانپزشکی چیست؟

پدال در یونیت دندانپزشکی برای فعال کردن چرخش ابزارهای مختلف ، به عنوان مثال تنظیم صندلی یا فعال کردن آب عمل می کند. در مدل SD 150 پدال پیشرونده است و از طریق پتانسیومتر میکروموتور را کنترل می کند.

مشاهده بیشتر . . .
مراقبت های دندان در دوران بارداری + ممنوعیت ها

نحوه خرید پدال یونیت دندانپزشکی

ما در مجموعه هامین دنتال یونیت دندانپزشکی مختلفی را از جمله:

پدال یونیت های مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا به فروش می‌رسانیم. در صورتی که قصد خرید دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

نتیجه گیری

شکی نیست که پدال پایی صندلی دندانپزشکی چند منظوره بسیار سودمند است و به بخشی ضروری از هر عمل دندانپزشکی امروزی تبدیل شده است. کار با آن آسان است و اطلاعات ذخیره شده قابل اعتمادی را در اختیار دندانپزشک قرار می دهد که می تواند برای اقدامات مکرر دندانپزشکی استفاده شود.
مشتریان با درمان بسیار حرفه ای ارائه شده با کمک کنترل پدال پا چند منظوره جذب خواهند شد.

همچنین در مورد آرام کردن بیمارانی که از قبل عصبی هستند و ممکن است در وهله اول از رفتن به دندانپزشک ترس داشته باشند، بسیار ارزشمند است.

اگر قصد خرید یا ارتقا به یک صندلی دندانپزشکی جدید را دارید، حتما سری به سایت ما بزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *