دسته‌بندی نشده

قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک

قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک

دستگاه های اتوکلاو انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها میتوان به اتوکلاو 24 لیتری تکنوگاز Tecno gaz مدل Onyx B 8 کلاس B یا اتوکلاو 22 لیتری اویکو Avico مدل SUN اشاره کرد .

نمونه کوچک آن ها در حجم های مختلف 9، 10، 18 لیتری در بازار موجود است. معمولا در بین اتوکلاو های کوچک نمونه اتوکلاو رومیزی با توجه به قیمت و کاربرد خود قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

اگر قصد خرید انواع اتوکلاو دندانپزشکی را دارید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در زمینه آن ها هستید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

انواع دستگاه اتوکلاو کوچک

همان طور که قید شد اتوکلاو های کوچک حجم های 9 تا 18 لیتری دارند و به شکل رومیزی مورد استفاده قرار می گیرند. اتوکلاو های کوچک نسبت به اتوکلاو های بزرگ قیمت مناسب تری دارند و در مقابل برای مواردی کم حجم تر طراحی و تولید شده اند.

از این اتوکلاو های رومیزی بیشتر می توان برای فضای آزمایشگاهی دانشگاه ها و بیمارستان ها استفاده کرد. اتوکلاو های کوچک نمونه ای از اتوکلاو های بخار هستند که از آن ها می توان برای استریل کردن لوازم آزمایشگاهی و بیمارستانی استفاده کرد.

مشخصات دستگاه اتوکلاو کوچک

مشخصات کلی دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی رومیزی به شرح زیر هستند:

  • وزن کم
  • جا به جایی راحت
  • راه اندازی آسان
  • داشتن سوپاپ اطمینان
  • داشتن گیره های نگهدارنده
  • مجهز به واشر درب
  • دارا بودن نوار های تست اتوکلاو
  • دارا بودن فشار سنج و دماسنج
  • دارا بودن فیوز های حرارتی و الکتریکی

طبقه بندی کلی دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

دستگاه های اتوکلاو به طور کلی شامل 3 دسته b، n و s می شوند که هر دسته با توجه به ویژگی های خود برای مصارف خاص خود قابل استفاده قرار می گیرد.

طبقه بندی کلی دستگاه اتوکلاو

طبقه بندی کلی دستگاه اتوکلاو


حتما بخوانید:دستگاه پک اتوکلاو ملانی Melanie مدل JQ-3

مشاهده بیشتر . . .
هزینه موتور ایمپلنت

به عنوان مثال اتوکلاو های دسته نمونه b برای محیط های بیمارستانی مناسب هستند و اتوکلاو های دسته n در محیط های آزمایشگاهی کاربردی هستند.

نحوه کارکرد دستگاه اتوکلاو کوچک

برای استریل کردن تجهیزات از دستگاه اتوکلاو استفاده می کنند، به این شکل که لوازم مدنظر را طبق مدت زمانی معین در این دستگاه قرار می دهند تا آن ها با استفاده از بخار اشباع در دما های بالا استریل شوند.

ارزان ترین دستگاه اتوکلاو کوچک

اتوکلاو های کوچک در مقایسه با اتوکلاو های بزرگ قیمتی به صرفه تر دارند‌؛ پس می توان بیان کرد که هر چه حجم این دستگاه کوچک تر باشد قیمت آن به همان میزان کمتر است.

برای خرید اتوکلاو های کوچک حتما سری به فروشگاه های آنلاین بزنید و انواع آن ها را از نظر حجم، برند و قیمت بررسی کنید تا بهترین و ارزان ترین مدل موجود را بیابید.

نکات قبل از خرید دستگاه اتوکلاو کوچک

دستگاه های اتوکلاو انواع گوناگونی دارند؛ به همین دلیل پیش از خرید آن ها باید به برخی نکات توجه کرد تا نمونه ای مناسب از آن ها خریداری شود.

مهم ترین نکته پیش از خرید این دستگاه ها توجه به کیفیت آن هاست؛ چرا که هر چه کیفیت قطعات این دستگاه بالاتر باشد، به همان میزان کارکرد دستگاه بهتر است.

مشاوره خرید دستگاه اتوکلاو کوچک

پیش از تهیه دستگاه اتوکلاو مانند اتوکلاو 18 لیتری تکنوگاز Tecno Gaz مدل B Evo کلاس B یا اتوکلاو 22 لیتری اویکو Avico مدل SUN PLUS  باید قبل از خرید مشاوره انجام دهید.

در فروشگاه هامین دنتال تمامی خدمات پیش از فروش به شما ارائه می شود تا شما بهترین خرید را داشته باشید. یکی از این مشاوره ها بررسی برند های تولید کننده ایرانی و خارجی برای شما است تا انتخابی مطمئن برای خرید اتوکلاو ها داشته باشید.

مشاوره خرید دستگاه اتوکلاو کوچک

مشاوره خرید دستگاه اتوکلاو کوچک


حتما بخوانید: دستگاه پک اتوکلاو آویکو Avico مدل Avico seal 30

مشاهده بیشتر . . .
عوامل دندان قروچه و راه های درمان قطعی

خرید دستگاه اتوکلاو کوچک ارزان

هنگام خرید دستگاه اتوکلاو کوچک بهتر است به نظر کارشناسان توجه ویژه داشته باشید؛ زیرا آن ها با توجه به بودجه و موارد مصرفی شما بهترین پیشنهاد ها را ارائه می دهند.

حتما سعی کنید اتوکلاو هایی از جمله اتوکلاو دندانپزشکی 23 لیتری وصال گستر طب مدل 5000 یا اتوکلاو دندانپزشکی ftz فیروز طب زمان 23 لیتری را از مجموعه ای تهیه کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا پس از خرید نهایی دچار مشکل نشوید.

کارشناسان ما با چندین سال سابقه در زمینه فروش دستگاه های اتوکلاو کوچک آماده خدمت رسانی به شما هستند فقط کافی است از طریق شماره های قرار گرفته با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *