دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب میکروسکوپ دندانپزشکی

راهنمای انتخاب میکروسکوپ دندانپزشکی

در پزشکی دندانپزشکی، میکروسکوپ جراحی برای جراحی‌های با کیفیت و موفقیت‌آمیز، به‌ویژه در زمینه ریشه دندان اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. میکروسکوپ از دندانپزشک برای انجام جراحی های میکرو تهاجمی با هدف حفظ ماده دندان، حفظ بافت، به حداقل رساندن خطرات و کاهش زمان بهبودی پشتیبانی می کند.

برای انتخاب میکروسکوپ یا هندپیس جراحی مستقیم آب از داخل 1به1 گلدنت Goldent و حتی اسکنر داخل دهانی مدیت medit مدل i600 که به بهترین وجه با نیازهای دندانپزشک مطابقت دارد، دانستن برخی از ویژگی های تعیین کننده یک میکروسکوپ دندانپزشکی مدرن مفید است.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

نکات مهم انتخاب میکروسکوپ دندانپزشکی

برای خرید و انتخاب میکروسکوپ دندانپزشکی بهتر است فاکتورهایی که در ادامه معرفی می کنیم را در نظر بگیرید تا خریدی مطمئن داشته باشید:

کیفیت نوری

میکروسکوپ دندانی در هسته خود یک ابزار نوری است که به دندانپزشک اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری را ببیند تا با دقت هر چه بیشتر کار کند.
بنابراین، در مورد اجزای نوری نباید مصالحه ای وجود داشته باشد. فقط کیفیت نوری برتر با وضوح عالی وضوح بالا ، عمق میدان زیاد و حداکثر انتقال نور را ارائه می دهد .

این برای درمان موفقیت آمیز کانال ریشه ضروری است زیرا کانال های ریشه در اکثر موارد مستطیل نیستند و دارای حفره ها و شاخه های کوچک هستند که بدون بزرگنمایی بالا و عمق میدان تشخیص آنها دشوار است.

نمایش رنگ دقیق نیز برای تمایز آسان جزئیات آناتومیک مورد نیاز است. اپتیک با تصحیح آپوکروماتیک، همانطور که در میکروسکوپ دندانی …. ادغام شده است، تصاویر را بدون هیچ گونه اعوجاج رنگ ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: خرید کمپرسور دندانپزشکی

روشنایی

در ترکیب با کیفیت نوری، روشنایی نقش کلیدی در روشنایی و رنگ تصویری که دندانپزشک از طریق چشمی می بیند بازی می کند. برای نمایش رنگ طبیعی، نور با دمای نور روز بین 5000 تا 6000 کلوین بهینه است.

مشاهده بیشتر . . .
لابراتوری و پروتز دندانپزشکی

فاکتور دیگری که باید در نظر گرفت طول عمر منبع نور است زیرا این امر بر هزینه مالکیت، خرابی بالقوه و محیط تأثیر می گذارد. در مقایسه با زنون یا هالوژن، نور LED معمولاً بسیار طولانی تر است. لامپ های LED در M320 دارای دمای 5500 کلوین برای رنگ واقعی هستند و تقریباً ارائه می دهند. 60000 ساعت نور. طول عمر بیشتر فرکانس تعویض لامپ و در نتیجه خرابی احتمالی میکروسکوپ را کاهش می دهد.

محل منبع نور نیز ممکن است بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. هنگامی که منبع نور در پایه میکروسکوپ قرار دارد، نور باید با کابل فیبر نوری از طریق بازو به حامل نوری منتقل شود.

فیبر نوری را می توان از طریق تنظیم روزانه میکروسکوپ در معرض ساییدگی و پارگی قرار داد که در طول زمان می تواند بر نوری که به محل درمان می رسد تأثیر بگذارد. M320 با لامپ های LED به طور مستقیم در حامل نوری طراحی شده است تا از این علت بالقوه کاهش روشنایی جلوگیری کند.

نکات مهم انتخاب میکروسکوپ دندانپزشکی

نکات مهم انتخاب میکروسکوپ دندانپزشکی

طراحی ارگونومیک

دردهای اسکلتی عضلانی ناشی از وضعیت کار خمیده و حرکات تند و تکراری می تواند تاثیر جدی بر زندگی حرفه ای و شخصی دندانپزشک بگذارد. استفاده از میکروسکوپ در طی مراحل دندانپزشکی به دندانپزشک کمک می کند تا وضعیت کاری خنثی و عمودی خود را حفظ کند . میکروسکوپ‌های مدرن همچنین باید انواع لوازم جانبی ارگونومیک را برای تطبیق میکروسکوپ با چارچوب بدن و ترجیحات کاری کاربر ارائه دهند.

میکروسکوپ دندانی دارای دو لوله دوچشمی با زاویه 45 درجه برای اعمال ساده و دیگری با حرکت 180 درجه برای افزایش انعطاف پذیری موقعیت است. لوازم جانبی هامین دنتال از سهولت موقعیت‌یابی پشتیبانی می‌کند و دسترسی میکروسکوپ را بیشتر افزایش می‌دهد و با اجازه دادن به حامل نوری برای چرخش به زاویه مورد نیاز و در عین حال حفظ وضعیت ارگونومیک، دامنه حرکت بیشتری را فراهم می‌کند .

مشاهده بیشتر . . .
خرید کمپرسور دندانپزشکی

بیشتر بخوانید: اسکنر داخل دهانی شاینینگ shining 3D

بهداشت

در یک مطب دندانپزشکی، رعایت استانداردهای بالای تمیزی یک پیش نیاز است و هر قطعه از تجهیزات باید حفظ این استاندارد بالا را تا حد امکان آسان کند. طراحی ساده با کابل هایی که به صورت داخلی از حامل نوری به پایه هدایت می شوند، تمیز کردن میکروسکوپ را آسان تر می کند و همچنین از آسیب تصادفی کابل جلوگیری می کند.

ویژگی های اضافی مانند پوشش ضد میکروبی  می تواند با به حداقل رساندن عوامل بیماری زا در میکروسکوپ و همچنین انتقال احتمالی آنها به اعضای تیم یا بیمار، از بهداشت بیشتر حمایت کند.

قصد خرید میکروسکوپ دندانپزشکی را دارید؟

در صورتی که قصد خرید یونیت دندانپزشکی اقساطی یا مواردی نظیر ابزارهایی که در ادامه معرفی می کنیم را دارید:

و اگر قصد دارید این نوع تجهیزات را با بهترین قیمت خریداری نمایید توصیه می کنیم با کارشناسان مجموعه ما (هامین دنتال) در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *