دسته‌بندی نشده

تجهیزات دندانپزشکی از کجا بخریم؟

تجهیزات دندانپزشکی از کجا بخریم؟

تجهیزات دندانپزشکی از کجا بخریم؟  هنگامی که شما قصد دایر کردن مطب دندانپزشکی خود را دارید باید به دنبال تجهیزات دندانپزشکی باشید که دارای کیفیت بالا و نشانه استاندارد باشد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث وجه تمایز دندانپزشک‌ها از یکدیگر می‌شود استفاده از لوازم و تجهیزات دندانپزشکی مرغوب است.

 

خرید تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت

یک دندانپزشک برای شروع کار خود به لوازم و تجهیزات بسیار با کیفیت نیاز دارد. در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی باید به هزینه و کیفیت آن توجه بسیار زیادی شود. زیرا تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت رضایت بیمار را به درستی جلب می‌نماید همچنین کیفیت کاری شما و سرعت عملتان نیز افزایش پیدا می‌کند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت را خریداری نمایید شامل برندهای است که در فروشگاه‌های معتبر به فروش می رسد. علاوه بر کیفیت تجهیزات دندانپزشکی باید به قیمت آن نیز توجه بسیاری شود. زیرا اگر لوازم بی‌کیفیت و قیمت پایین یا آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نکنید به مرور زمان باعث میشود تجهیزات فرسوده شده و شما دچار زیان‌هایی شوید. این اتفاق باعث می شود که مجبور شوید دوباره تجهیزاتی را جایگزین و خریداری کنید.

محصولات پر کاربرد دندانپزشکی

تجهیزات یا یونیت دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین گزینه هایی است که در لیست خرید دندانپزشکی قرار دارد. همچنین پزشک متخصص از برخی از محصولات بیشتر استفاده می‌کند. این محصولات به دلیل استفاده مکرر از آن جز محصولات پرکاربرد دندانپزشکی شناخته میشوند. در این مقاله تعدادی از محصولات پرکاربرد دندانپزشکی را برای شما معرفی می‌کنیم.

سیلر دندانپزشکی

سیلر دندانپزشکی ماده چسناکی است که متشکل از زینک اکساید، رادیو پاسیدی، باریوم سولفات و اوژنول است. از سیلر دندانپزشکی برای پر کردن ریشه دندان فرد بیمار استفاده می‌شود. سیلر دندانپزشکی برای پر کردن دائمی ریشه دندان فرد بیمار استفاده می‌شود که دارای طیف رنگی وسیع است. این ویژگی بارز آن باعث شده است که دندانپزشک بتواند به راحتی آن را با دندان فرد بیمار همسان سازی کند.

مشاهده بیشتر . . .
همه چیز در مورد بلیچینگ دندان +قیمت

مزایای سیلر دندانپزشکی

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی‌های سیلر دندانپزشکی طیف رنگ وسیع  آن است.
استفاده از سیلر تغییر در حجم و ابعاد دندان بیمار به وجود نمی آورد.

گوتاپرکا گزینه مناسبی است که بتوانید به سیلر اضافه کنید.

سیلر دارای ویسکوزیته و باریوم سولفات مطلوبی است.

قدرت چسبندگی بالای آن به عاج دندان.

استحکام کششی که در بین عاج دندان و ریشه دندان ایجاد می‌کند از مزایایی محسوب می شود  که سیلر دندانپزشکی دارا است.

 

محصولات پر کاربرد دندانپزشکی

محصولات پر کاربرد دندانپزشکی

رابردم دندانپزشکی

دندانپزشکی از جمله وسیله و تجهیزاتی محسوب می‌شود که در کیفیت و بهداشت دندانپزشکی تاثیر بسزایی دارد. دندانپزشکی برای ایزولاسیون محیط عمل یا باقی عملیات‌های دندان پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملیات‌های که شامل  ترمیمی، عملیات هایی  که برای کودکان در سنین پایین انجام می‌شود یا پریوم  از رابردم استفاده می شود. هنگام شیوع کرونا بسیار مورد استفاده قرار گرفته شد

از اونجایی که تمامی باکتری‌ها آلودگی‌ها و عفونت‌ها از بزاق دهان شروع می‌شود رابردم می‌تواند مانعی برای جلوگیری از ورود ان به محل مورد درمان بیمار شود. استفاده از رابردم ایده بسیار جالبی است که می‌توانید در هنگام عصب کشی دندان از آن استفاده کنید.

دستیار دندانپزشک مایعات و ترشحات اضافی و آلوده‌ای که بر روی رابرت دم تجمع کرده‌اند را از طریق دستگاهی به نام ساکشن (ساکشن جراحی دندانپزشکی sts) جمع آوری می‌کند. گیره‌ای که باعث نگهدارنده رابردم دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد لثه و لب را به صورت موضعی یا به صورت گذرا تحریک یا زخم میکند که این اتفاق کاملا ظرف چند روز از بین خواهد رفت.

 

مزایای رابردم دندانپزشکی

از رابردم به عنوان جلوگیری از اتفاقات احتمالی استفاده می‌شود. رابرتم از افتادن ابزارآلات کوچک دندانپزشکی در داخل دهان یا بلعیده شدن محلول و مواد شوستشوی دهان جلوگیری میکند. همچنین نقش مهمی در حفاظت بیمار در هنگام چرخش وسایل یا دست می شود. رابردم محیطی خشک و استریل شده را برای پزشک و بیمار فراهم میکند. این ویژگی باعث باز شدن دید پزشک می شود.

مشاهده بیشتر . . .
درمان خانگی خونریزی لثه در خواب و هنگام مسواک زدن

همچنین بیماری های عفونی را نیز کاهش می دهد. رابرت می‌تواند فضای بیشتری را از طریق کنار زدن لب، لپ و زبان و گونه در هنگام درمان دندان فرد بیمار ایجاد کند.

این محصول پرکاربرد هیچ اختلالی در تنفس فرد بیمار ایجاد نمی‌کند و راه بینی کاملاً باز است. همونطور که گفته شد این محصول هیچ اختلالی در تنفس ایجاد نمی‌کند و از طرفین به صورت واضح و شفاف برش‌هایی وجود دارد که مناسب افرادی است که تنفس خود را از طریق دهان انجام می‌دهند.

ویژگی بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی

در پاسخ به این سوال:

تجهیزات دندانپزشکی از کجا بخریم؟

باید گفت که: فروشگاه‌های تجهیزات دندانپزشکی ویژگی‌های بارزی دارند که یکی از آنها می‌تواند خرید آنلاینی باشد که برای مشتریان خود فراهم می‌کند. از جمله خرید تجهیزات استریل، تجهیزات عمومی، تجهیزات جراحی و ایمپلنت و …

از آنجایی که استان تهران شهری پرتررافیک شلوغ و بزرگ است و شما برای خرید تجهیزات مورد نظر خود باید هزینه و وقت بسیار زیادی را صرف کنید با خرید آنلاین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان بهترین، معتبرترین و با کیفیت‌ترین کالا و تجهیزات دندانپزشکی خود را خریداری نمایید.

فروش مجازی تعامل بسیار قوی بین دندانپزشک و فروشگاه ایجاد کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *